ליבנה קופרברג-דרמהתרפיסטית

בוגרת תואר שני M.A של במכללה האקדמית תל-חי, בטיפול אומנויות-דרמה תרפיה.

מטפלים בילדים ומתבגרים.

לאורה המרשלג-דרמהתרפיסטית

בעלת תואר שני M.A בדרמה תרפיה.
מטפלת בשיטת טיפול EMDR לטראמות.

מדריכת מיינדפולנס.
מטפלת בכלים מעולם ה-CBT.( טיפול קוגניטיבי התנהגותי).
מדריכת הורים מוסמכת. 

חזי ייל- דרמה תרפיסט

בעל תואר שני, מוסמך m.a. בטיפול באמצעות אומנויות – דרמה תרפיה, מכללה אקדמית תל חי.

נורית רוטשילד M.E.D בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי

תרפיסטית באמנות עם התמחות בטיפול דיאדי.

בעלת ניסיון רב בעבודה עם ילדים מגיל הגן ועד חטיבת הביניים. מעבירה הדרכות הורים פרטניות או בקבוצות. בעלת יכולת ליצירת קשרים מהירים וטובים עם ילדים ומלווה את הילד /מבוגר בתהליך מיצוי הפוטנציאל האישי שלו.

דגנית אבישי BA בחינוך ופסיכולוגיה בהצטיינות מכללת תל חי.

מטפלת רגשית באמצעות אומנות.

דרמה תרפיה טיפול רגשי באמצעות משחק במכון מיט"ל בצפון

טיפול בדרמה- הדרך שבה ניתן להתגבר על מחסומים רגשיים בהנאה ומשחק
הטיפול בדרמה הינו טיפול פרה – רפואי,  העוסק בתהליכי יצירה והבעה בתחום האמנויות, לשם טיפול בקשיים חברתיים ומצוקה רגשית.
זהו טיפול המגייס את כוחן המרפא של האמנויות על מנת להגמיש דפוסי הגנה, לטפח כוחות נפשיים, לחזק את כושר ההסתגלות של הפרט, דרך שיפור בדימוי עצמי, שיפור המיומנויות החברתיות, ומציאת דרכים חדשות לביטוי עצמי.
הטיפול בדרמה ניתן הן במסגרת פרטנית (אחד על אחד) והן במסגרת קבוצתית.
מה שמייחד את הדרמה תרפיה משאר תחומי התרפיה, הוא השילוב של האמנויות השונות בטיפול. בטיפול זה, אנו משתמשים במשחקי תפקידים, סיפורים, אמנות פלסטית, מוסיקה, משחקי בובות וארגז חול.
היכולת לגלם דמויות שונות ולהתרחק מעט מעצמינו דרך משחק, מאפשרת עיבוד מוגן של התכנים הרגשיים והעולם הפנימי, בדרך השלכתית.

שרית יונה -תרפיסטית באמצעות משחקי ילדים. מנחה סדנאות להורים "חיבור בין הורים לילדים באמצעות משחק"

בוגרת לימודי תרפיה באמצעות משחקי ילדים והנחיית הורים ממכללת אורנים.
תואר ראשון בייעוץ חינוכי ממכללת ירושלים.

 

טיפול באומנויות מכון מיט"ל בצפון

מתן ביטוי לכישורים חבויים, התנסות במיומנויות פיזיות, חברתיות ולימודיות באפיקים שאינם מעוררי התנגדות, תוך העצמת הערך העצמי וההכרה ביכולות.

הטיפול באמנויות מציע גישה עקיפה ובלתי מאיימת לעולמו הפנימי, התוך אישי והבין-אישי של המטופל. שימוש במרחב ביניים של האמנויות מאפשר למטופל ולמטפל בו זמנית שהייה בתוך החוויה הרגשית והתבוננות בה.
הטיפול באמנויות הוא הזדמנות למגע, באמצעות השפה האמנותית והמטפורית, עם "אזורים" של הווייה שאינם ניתנים לביטוי מילולי, ולמתן ביטוי למתרחש בהם. כך מתאפשרים בין השאר גם קשר עם תכנים לא מודעים, שתהליך היצירה מעלה, תוך הסרה או עקיפה של הגנות ומחסומי תקשורת.

עיסוק בהבעה וביצירה, הוא במהותו בעל היבטים תרפויטיים. יש בו לגייס כוחות, לאפשר ארגון והכלה של תכנים רגשיים, לייצר תקשורת, לעודד שימוש בדמיון ולאפשר ביטוי אותנטי. טיפול זה כולל אפשרויות מגוונות של תהליכים קבוצתיים ופרטניים.

תרפיסטית באומנות עם תואר שני ותואר ראשון באומנות מאוניברסיטת אדינברו.

בעבודתי אני מתמקדת ביחסים הנוצרים בתוך הטיפול, בתהליך ההתפתחות של הילד, ובתהליך היצירתי שקורה בתוך הטיפול.

קטיה כהן- מטפלת רגשית בשילוב אומנויות לילדים 

שרה משש בוגרת התכנית לטיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים במודל של טיפול הדדי. מכללת "אורנים" קריית טבעון.

"משחר ילדותי גידלתי, הצלתי וטיפלתי בבעלי חיים שונים. היום אני מבינה כי גם הם טיפלו בי,
ומכירה בערך ובכוחות הייחודיים של בעלי החיים עבורנו, ובערך שלנו עבורם.
לכן, אני רואה טיפול רגשי הנוצר מתוך קשר הדדי ולא מנצל בין בעלי חיים ובני אדם.
אני מאמינה בטיפול רגשי שבו לא רק נעזרים בבעלי החיים,
אלא גם עוזרים להם ומשקמים אותם- וכך מתחיל מסע של טיפול משותף והדדי...
בעיניי, כאשר אנו עוזרים לאחר- אנו עוזרים לעצמנו.
בזכות הדאגה לבעל החיים וההיכרות האישית והמעמיקה עמו,
נרקמים יחסים מיטיבים שהם הבסיס לחוויות של תיקון- למטופלים ולבעלי החיים".

טיפול בC.B.T

כמעט בכל שלב בחיים, מגיעים אותם הרגעים בהם אנו נבחנים. נבחנים על ביצועים, כישורים, ידע, התפתחות או הישגים, לפעמים כולם יחד. זה מתחיל בגיל צעיר יחסית בבית הספר, וממשיך בצבא, בלימודים וכמובן במשרות שונות בהן אנו עובדים במהלך החיים. ישנם אנשים שאינם מצליחים להתמודד עם הלחץ הפועל עליהם בסיטואציות כאלו, וכשהם עומדים להיבחן הם עלולים לסבול מכל מיני סימפטומים קשים של מה שנקרא "חרדת בחינות".

טיפול רגשי באמצעות בעלי חיים במכון מיט"ל בצפון

חדש במיט"ל- בטיפול באמצעות בעלי חיים מעניק תוצאות מידייות בנוסף להנאה במהלך המפגשים

כלבים ניחנים ביכולת לתקשר, לעורר רגשות ולהסיר מחסומים רגשיים, יכולות אלו מהוות בסיס להיעזרות בכלבים לטיפול בילדים.

דרך המגע בכלב, אילופו ועבודה על משימות שונות שיש לבצע בעזרתו, ניתן לשפר את חיי האדם הבוגר והילד במגוון תחומים מוטוריים, נפשיים וחברתיים.

יכולת התגובה הספונטאנית והמיידית של הכלב, יוצרת:  אמון, אמפתיה, הזדהות, דאגה ומוטיבציה, המאפשרת לילד לעבור ולהתמודד עם תהליכים רגשיים באופן חוויתי ושונה מהרגיל.

ייחודו של הכלב הוא ביכולת שלו להגיב, להביע וליצור קשר ישיר עם המטופל. לכן טיפול כזה מניב תוצאות מהירות ומוצלחות ביותר.

רינה רימר- מטפלת באמצעות בעלי חיים

בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד, תעודת מטפל רגשי בעזרת בעלי חיים וכלבנות טיפולית ותואר שני בייעוץ והדרכת הורים מאוניברסיטת חיפה. בעלת ניסיון רב שנים בהוראה וטיפול רגשי עם ילדים, נוער והורים.